nu är jag hemma från huvudstaden.

den svenska huvudstaden.
stockholm är fint, & jag blev positivt överraskad av alla super fina männikor med super fin streetstyle-stil. insperation! elles lägenhet var underbar (fast inte inredd!) & jag vill flytta in NU. synd att jag inte får det. det hade varit något va!
vi har ätit god mat & kört safari på kolmården & shoppat & åkt insane. (jag är STOLT för det var nära att jag fegade ur :^) & träffat två av mammas kusiner (mysigt!) & eh. ätit godis & kört hem. inte mer att berätta måste jag säga

om snart en vecka börjar skolan. jag är livrädd & jättepeppad! nä... jag längtar faktiskt! :~)

p&k / L

Kommentarer
Postat av: heidi

låter superhärligt!

ser också fram emot skolstarten, men

är en aning depp för att man inte haft tid att träffa så många alls, surt.

men ska bli underbart att träffa alla igen :D



miss u :*

2009-08-09 @ 21:30:53
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0