friday afternoon

Kuckeliku

jag ska surprisa er:
jag var faktiskt ute och joggade i mina nya jogging kläder igår





i made you drop dead, right?
haha, nej men jag är faktiskt (väldigt) stolt över mig själv C:

Sen var jag och mamma ute för att säga hej till some guys i lya. men gissa vad, som åkte sommar rodel på vallåsen. vilken ide! but...sounds cool....
jag vill också testa, hänger någon på? jag vill inte dö ensam....snela....tack!
Nu sitter jag här och skriver ett onödigt inlägg, och tänker ge er 3 bilder att kolla på
snällt va!
xoxo linnea

proud me  

ps. den 3:dje bilden....håret? jag vill ha det så igen. eller? hjälp! ds.




Kommentarer
Postat av: heidi

sv; jag har haft det kalas bra, och är inte ett dugg bättre på engelska för det tyvärr. hehe.

men inget att hänga läpp över, så mycket roligare att hänga knäveck (ii)

det får vi göra hörru, var ju lä-ääääääänge sen nu ;o

och ja, jag tkr starkt om nr 3 :) hehe.

pusspårey

2009-07-24 @ 18:06:06
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: LOUISEEE

NR 3 SOM FAEN :D

2009-08-04 @ 14:43:01
Postat av: Hannah-1337@bdb

nt 3 var fint som fan aså. du passa skitbra i det :) !

/ hannah som spelade i skattkärr på kalles

2009-08-18 @ 16:55:24
URL: http://chml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0