Utkast: nu minsann! ...

nu minsann!

ladys and gentlemen

nu ska jag få igång detta, att blogga alltså, har velat göra det länge :)
jag är fortfarande pretty kass på designen, men håll ut, den är bara.... tillfällig!

tja....igår var jag i lund. det var väldigt trevligt, så nästa helg är också lund-bokad ;)
jag ska frossa i second-hand, hell yeah.
jag hittade en cheap monday klänning, den känns lite som en regn/vind-jacka, och faller mig mycket i smaken.
ljusblå, prasslig, har fickor, dragkedja, snören och en huva. tummen upp!

sen är jag besviken på h&m! världens finaste bikini (från h&m) är med i en elle tidning, men den finns inte i butiken eller på nätet. men jag ska ha den endå, kan man ringa och fråga? haha.

nu ska jag äta min fina rabarberpaj, hadet*

ps. här får ni en himla bra låt att njuta av: http://www.youtube.com/watch?v=WiCtkn9_wz8&playnext=1&playnext_from=QL .ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0