Dramaqueen

VILKEN DAG!
jag har nog aldrig skrattat så mycket.......helt absurda situaioner vi hamnade i alltså!
eller har NI någonsin skrivit ett manus som handlar om att
- du har en STOR finne på näsan!
- du är kär i din lärare (och vill absolut inte att han ska se finnen!!!)
- din kompis avslöjar din finne
- läraren säger att det är helt normalt och visar dig att han också har en finne.....
- när du ifråga sätter det (eftersom den inte syns!) berättar han att hans POJKVÄN har världens bästa finn-kräm som gör finnen osynlig!
- du blir förkrossad....din framtids dröm tillsammans med läraren går i kras (han är ju gay!)

har ni det?
vad vet jag
men ännu en utmaning
har ni spelat in detta med er SO lärare?
som visar sig vara en teater begåvning och spelar med helt seriöst
GAH
försök att hålla er för skratt när er SO lärare säger
- Men jag har min pojkväns täck-kräm ANTI ZIP! Den är jätte bra!
PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
(scenen gjordes om MINST fem ggr)
jag döööööööör
det var hemskt (roligt)!!!
jag ska inte bli skådespelerska - verkligen.
HAHA
det ska bli SÅ roligt att se hur det blev (i jävla januari! :O )

nu måste jag gå ner
min bror behöver hjälp med matlaging
ooooooooorrrrrrrrkkkkkkkaaaaaaarrrrrr
i
n
t
e
!

puss och kram!


Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAHA, jösses vad vi garvade åt er. (framförallt åt johan) ser fram emot att få se er film! :D

2009-11-26 @ 18:12:13
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: heidi

sv; det kan jag faktiskt inte påstå, vi gjorde det vi skulle, men det gick väl sidådär. själva manuset och handlingen var inge vidare ;p hehe.

dessutom kände jag mej SÅÅÅ obekväm i allt smink!

2009-11-26 @ 20:42:49
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

HAHAHA ! ;*

2009-11-27 @ 19:54:03
Postat av: louise

ICH LIEEBEE DEN BILDEN

2009-11-29 @ 13:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0