julbak! -snön fattas!

idag har jag tillbringat dagen i östra karup!
min mormor har nämligen ett galleri där!
juliana (som jag hade sovit över hos - love you sweet!) var också med
och vi kokade knäckknäckknäck - och rullade lite lussekatter
& shit vad mysigt vi hade! MEN DET FATTAS BARA DEN DÄR SNÖÖÖ-HÖÖÖN SOM SKA LIGGA STOR OCH MJUK OCH VIT UTANFÖR HUSET..............men den kommer väl (KOM! NU!)

imorgon ska jag dit igen - och koka kola! delicius
och hey - guys!
vi måste baka/koka mera saker till
JULMARKNADEN SOM VI SKA SÄLJA PÅ
i BÅSTAD den 28 NOVEMBER
(reklam)
we have to talk about that - vi kan ju inte stå där och inte ha något o sälja!

och......................
......jag saknar berlin/hamburg
alla vackra lichterketten (slå upp det!) som lyser längs gatorna (jag älskar speciellt ljus-granarna! så himla fint!)
...............................
........................
....................
det gör lite ont i hjärtat
faktiskt
haha kan man säga så om man är fjorton?
......men det gör ju det!




det är lite som olycklig kärlek.....
- fast lite bättre
man vet ju att man kommer få det iallfall
hihi!


pussar och kramar L


Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHA, linnea du är seriöst SÖTAST I VÄRLDEN!

2009-11-25 @ 22:23:43
Postat av: linnea

haha....vadådå? :^)

änd jo ar rili cjut to!

2009-11-26 @ 17:12:04
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0