Femte oktober!



Idag är det TJUGOSEX dagar kvar tills jag sitter i bilen och har en helg Hamburg framför mig.

Nu har jag inte uppdaterat mig på länge!
jag börjar med helgen.
alltså, fredag,lördag och söndag spenderades i Eskillstuna, på Sundbyholmsslott. (sounds pretty cool, ha?)
Morfar hade nämligen en vernissage i Eskillstunas konsthall och vi bodde graaaaaaaaatis...!
okej, back to the point.

vi spenderade helgen där alltså, och det var enormt trevligt!
men jag måste bara säga, Afternoon tea var helt absurt! Man kom in i en väldigt stor matsal, och det var ett helt galet fika bord. Det var den här känslan:
Ni går in i ett stort konditori, och får ta precis hur mycket av allt som ligger bakom disken.

Det var helt creepy (och såklart ganska underbart.......!) och man tänkte..... men de som inte har några pengar då? De som inte har någon mat?
Så sitter det rika jävlar och har detta som sin vardag.
Jag brukar faktiskt inte tänka så... men hallå?!
Det är helt galet att det är så stor skillnad på folk och folk.... :(


Nu börjar vardagen igen.
Den är också helt ok....
Lite prov här och där, men inga större besvär. (det var faktiskt inte meningen att det skulle rimma, haha!)

Ta hand om er, hasta luego!


btw. i have cutcutcut my hair :o


Kommentarer
Postat av: heidi

äntligen ett inlägg, det gillar vi!

ÅH, nu hoppas jag innerligt att du tog med minst halva bordet hem till mej!



love your hair!

2009-10-05 @ 19:21:30
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0