livning in the squarebox



Inatt har juliana (och ellsifrisi<3) sovit över här! MYCKET MYSIGT och vi är fettlätt snyggast i stan!
Fråga mig inte varför men vaknade gjorde vi klockan halv åtta. Då lyssnade vi på franskmusik och sen gick vi till teaterhelgrepet klockan tie. Efter det så har jag fikat,packat,pratat med tyskland i telefon, redigerat bilder och bytt facebook profilbild. Och så undrat varför jag inte har hunnit göra någonting vettigt.
Egentligen borde jag packa mera, och fixa med tvätt och skit, men JAG ORKAR INTE. I guess i will have much to do later on.
Jag är extremt nervös för imorgon,iövermorgon och för hela jävla nästa vecka. Wuuuh! Stackars mig, eller....hum. Typ. Jag är exited också. Såklart! Det ska bli skit kul. Fast läskigt.
Flummflummflumm.


Kommentarer
Postat av: HEIDI

sv; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

det är självfallet! PUSSSSS! *

2010-04-24 @ 17:22:11
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: Juliana

Omg, jag förstår varför pumpan på bilden tittar så förvånat! Hihih! DONT LEAVE MEEEEE!!!! Buhuhuhu!!!



ringringringringmigmigmigmigmigmigmig!



<3

2010-04-24 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0