fjorton för sista gången!

 







nu är jag hemma från STHLM igen. jag vet inte om det är skönt eller jävligt pissigt.
typ både och. hä. det bästa vore typ att fortsätta vidare till hamburg eller berlin eller så. faktiskt.
stockholm var i vilket fall som helst super! jag har dansat, promenerat i snöstorm (typ), blivigt sminkad, träffat Tove Seward från Grevie på HM (haha), köpt kläder, VARIT ÅSKÅDARE PÅ H&M:S PHOTOSHOOTING (!!!!!), frossat salta S och ätit pizza med söta och snälla nästankusiner. muy bien!

och hej något helt annat:
jag är förvånad över denna snö....eller vad fan! det är ju förjävligt! liksom...är detta ett tecken på "vintern säger hejdåvisesaldrigigen"? sista vintern ever? då känns det ju synd att klaga. men ändå. VADFAN, jag saknar gräset och färgerna! kom vår! KOM!

jag är uppspelt. imorgon fyller jag femton!
jag vet inte om jag kommer kunna sova! ih!

HEJSÅLÄNGE!

ps. bilderna är från allhjärtasdag med juliana <3 ds.


Kommentarer
Postat av: Isabell

jag e lite sent ute, men bättre sent än aldrig, eller hur? :)

Grattis Linnea =)

2010-02-28 @ 00:35:32
URL: http://baraabellaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0