fjortonde

hej nu var det längesedan jag skrev
har inte haft så mycket att skriva om, och har väl inte det nu heller kanske...

jag är jävligt trött på den här förbannade KYLAN som gör att man får ångest av bara tanken på att lämna huset.brrrrrr
man vill ju vara fin och fräsh och klä sig vårigt - i kappa och strumpbyxor! så som vi e vana vid...inte i feta armé jackor som bara är i vägen. ahhhh! jag avskyr att frysa!
well, nog om det. vi får väl föna världen en stund (utom juliana, som brände upp sin fön.hihihihi)

imorgon ska bli en fin dag. (även om jag inte har gjort spanska läxan) juliana kommer nämnligen hem hit någon gång på eftermiddagen.vi ska laga mat och baka små-muffins med olika fyllningar och spela in film och lyssna på musik och handla godis och sminka oss och läsa bloggar och fotografera fina bilder och....ja. lite som förr. vi råkade sluta med det ett tag. men nu tar vi igen det!!!
såhär såg vi ut förr
(och typ nu också)



nej, nu har pappa och jag installerat världens coolaste (och förmodligen äldsta) stereoanläggning i mitt rum, SORRY NEIGHBOURS

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0