Liten häxa?

Jag hittade precis en väldig söt liten text som hade kunnat vara jag för fem år sedan! helt klart!

Vill gå på Hogwarts
Jag är en liten vanlig tjej som bara älskar Harry Potter. Jag har läst alla böckerna och vill verkligen gå på Hogwarts. Jag har inte fyllt 11 än så jag KAN få brevet som säger att jag ska börja där. Dessutom ahr det börjat hända konstiga saker för mig. En lampa slocknade när jag blev arg, en lampa tänds när jag säger lumos och en boll börjar sväva! Jag drömmer om att jag går på Hogwarts och en massa annat. Om det är någon som känner likadant som jag, snälla skriv!
Heddi



SÅ FETT SWEET
jag borde skriva till henne....haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0