Liking the day

Fyfan vad fin dag! Jag har hunnit med en massa GRIIIMMAAA (dvs grymma) saker....
- Sovit över hos Juliana
- Åkt tåg till Lund
- Shoppat shorts! YEY
- Gått på lundakarnevalen (+ gått vilse i barnakarnevalen)
- Åkt GRATIS vidare till Malmö (varför det inte kostade någonting vet jag inte, men JAG KLAGAR INTE! hähä)
- Helt oplanerat mött mama+papa som bjöd mig och J på Casa Mia. (+ el guapo servitrise flörtade med mig! wihi! hehe)
- Shoppat lite meeera (+ inte kunnat motstå en ny skrivbok....jag är beronde av o köpa skrivböcker?eh, hjälp?)
- Ätit ben&jerrys i kulglass! Cherry/Chocolate yumyum!
- Haft världensüberhauptsbästa dag!

I LIKE SUMMERDAYS

Nu ska jag nog snart ut och gå med El Perro LucelPatucel! (Att orka eller att inte orka...det är frågan....)
Peace! xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0