SAME/SAME



Någon som känner igen klänningen?! HIHI + fanfanfan vilken chrushilushie jag fick på skorliorerna!!!
Det är fyra veckor kvar till höstlovet.........inga lätta veckor :c Galet mycket prov (eller........två. men om det är kemi + matte prov så RÄKNAS DET FEMDUBBELT!!!!!!!) tusen inlämingar i svenska + teknik och en miljard glosor och ni vit sådant shit. Hello where tid my spare time goooooooooooooooooo? jo den tiden sprang iväg här, framför datorn!!! fan varför hamnar man alltid här?????? meeeeeeeeeeeeerde..............
Jag har faktiskt redan gjort kemi läxan. typ.
Äsch. Jag ska laga maaaaaaaaaaat nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
och göra spanska
kanske.
jag behöver nog studie hjälppppppp hehe

okidok
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0