a mix of my dream





ph: 1.by me 2+. from everywere


Kommentarer
Postat av: Elle

snart ar det nog dags for dig att borja planera din new york resa... omg.... denna staden ar CRAZY! saaaa mycket att se och gora. saknar dig min lilla giddis <3

2010-09-11 @ 13:45:00
Postat av: Anonym

åh men om du bor så här så kan jag väl få bo hos dig! om inte så kan jag hjälpa till och renovera det!

2010-09-11 @ 21:33:14
Postat av: heidi

TJING för ett glas vin at your place tisdagen den 8 oktober tjugohundraX. Då vi båda är framgånsrika och lyckliga!



jag vill bli flytt-myndig nu, nu, NU!!!

2010-09-11 @ 22:49:41
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: heidi

sv; (!!!!!) när jag endå är igång: Let's have some fun! Vi bjuder ut varsin mr.läcker på en bit mat i centrum, där efter dansar vi hela kvällen lång till ett live band somewhere. Morgonen därpå släpar man sig yrvaket upp, brygger kaffe och njuter av solstrimmor som letar sig in. För att sedan ta sig till ett arbete man fullkomligt stortrivs med. Life is good.

2010-09-12 @ 00:05:15
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0