hej barn och vuxna och vuxa och barn

jag ar i bbbberlin for tillfallet. och jag alskar det! horde dock nyss att SD blev invalda i riksdagen dar BORTA i superkorkadesvennebanansverige! vad ar detta for fasoner??!! jag.....asch. stannar kvar har! lol, i wish!
nej men annars ar allt bra har. det luktar lo(alltsa o med tva prickar, dvs lov=sadanna som faller fran trad haha!) v, inspirerande intryck fran varje horn, basta affarerna och alla (ja....nastan lol...) ar hemskt vanliga (a med tva prickar jaaaaaaa tack! inte vAnliga! nejnejnej!).
i am home! blablabla vada faning? ;)
hmhm vet inte what to write....
nar jag blir stor ska jag bo har iallfall, i am sure! jag ska leva biologiskt (= god mat plus fina seconhand klader!!) och ha en chockfin lagenhet som ar ultravackert inredd och ja.... bo har.
fett va!
nej vad fan nu ska jag sluta dromma och gora nagot vettigare. typ......
kolla resten av bloggarna och ata GUMMIBARCHEN
yes!!!!
miss you kiss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0