kuljättekul



hej
jag är suuuuuuuuuuuur som en citrooooooooooooooooooooooooooon
nej surare! kalabalikkaoskuuuuuuuuuuuuul
fan
f+a+n och nej jag tror inte på gud
och inte på vackra önskefeér
nejnejnej
schiesserscheisse!!

och denna vintern kommer bli den kallaste ever (imorgon bitti ska det bara vara två små ynka snutt grader!!!!) eller på flera ååååår iallfall. golfströmmen är fem grader kallare än vanligt. det är ganska sjukt............och jag (vi?) som trodde vintern skulle försvinna?
myschtischkt..... (men! elin! du och jag får en fin och iskall juljul hihi!)
därför lägger jag upp min bästa sommarbild. ha!

xxx

ps. jag har fått ett godkännande från namnmyndighten LINNEA SIGNE = yeeeeeeeeeeez! ds.

Kommentarer
Postat av: moster

battre an 20 PloS gRadOR iaf och med luftfuktighet pa 300%. jag duschade iskallt efter min 20minuters tunnelbanefard... usch!

miss you!!! puss

2010-09-29 @ 01:39:31
Postat av: linnea

OHFIFAN duscha kallt!!! rena rama,nej!! brrrrrr otänkbart!!!!!!!!! huhuhu!

vi kan träffas på en grekisk ö. där är nog vädret bättre!! hihi

p o k

ps. vi hörs snart, jag kan skypa dig från MORFARS dator. höhö. så slipper man se ut som en pixel-tumör!

2010-09-29 @ 16:32:31
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0