sunny and a bad moode

Äntligen fredag. Eller äntligen....... ingenting speciellt händer i helgen. Ingenting speciellt händer i skolan heller för den delen. Skillnaden är väl att man kan göra vad man själv har lust med här hemma. Och att det är varmare. Idag kom min finaste vän hem från en evighetslång tid i Berlin och jag har för en gångs skull lyckats ta ett kort på någonting som inte är mitt ansikte. Amagad. Världens godaste grej iallfall, soya mjölk+hallon (och müsli, men den var ful så den lades i efteråt hehehehe).  Jag är fortfarande sjukt opepp vilket har lett till att jag nu går runt och surar för att jag är opepp. Fast jag surar också lite för att jag har ont i magen. BU! Dum vecka. Fast fin ändå.
Apropå det så har jag lärt mig ett nytt ord, ambivalent. Det passar mig. Tyvärr.
XXX

Kommentarer
Postat av: emma

sv: åh, tack så hemskt vännen! det såg mumsigt ut det där på bilden.



kram

2011-04-29 @ 15:47:01
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: emma

gottgott lät det, absolut!



sv: grymt! käka massa jordnötter, det är gott! Speciellt torrostade tycker jag, luktar så fantastiskt gott också tehe.



Stor kram och go you too!

2011-04-29 @ 16:26:47
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0