YSLLOVE

det är som olycklig kärlek. nej, det ÄR olycklig kärlek. det är en obesvarad och omöjlig kärlek. en kärlek som aldrig kommer att få förenas. jag vet att dom hade älskat mig. jag bara vet det. dom hade klistrat sig fast vid mina fötter och sagt I WILL NEVER LET GO! och kassörskan och alla andra personer i butiken hade blivit bländade av det starka skenet som skulle uppstått när vi för första gången rörde vid varandra. jag lovar. vi hade levt lyckliga i alla våra dagar, yves sait laurent skorna och jag. om jag hade haft råd. ja..... vackra tanke. hemska kärlek. livet är orättvist och grymt.
ph via sea of shoes

Kommentarer
Postat av: angie

Snygga!

2011-02-12 @ 15:56:45
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0