hej 2011

2011. jag har faktiskt inget nyårslöfte.......har faktiskt helt totalt glömt å tänka på vad det skulle kunna vara. hade nog hittat något om jag hade funderat men....nu känns det lite för sent. men visst är det så att nyårslöften är dömda att brytas? kan hitta på ett annat löfte......förstajanuarilöftet. nä. tror inte det. gud vad jag är trött......GICK hem klockan 3.30!!! som tur var så blåste/snöregnade det inte lika mycket som det gjorde vid 12.......fan vilket pissväder. haha. nej fan vad ont jag har i huvudet. ska inte sitta vid min finilinidator (kommer jag nog göra ändå.....-.- nyårslöfte: lyssa på min kropp. haha det kommer inte fungera!)
ph: me by me ja jag vet jag är så jävla snygg på morgonen! tänkte bara visa er som dessvärre missar denna vackra syn!!

Kommentarer
Postat av: louise

EYY, säg inte något! jag GICK till förslövs hägsta punkt vid 12 slaget. dvs när vädret var som väääärst!

2011-01-01 @ 18:30:06
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Båda dom stora halsbandet kommer från hm.

2011-01-02 @ 17:29:02
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Juliana

du

hast

den

schönsten



punkt

unter

dem

auge

der

welt



du

bist

die

schönste

uberhaubt

in

der

welt



du

machst

die

schönsten

fotos

der

welt



du

hast

den

schönsten

blog

der

welt



na na na na na na na na na na

2011-01-10 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0