SAMSTAG

hej och förlåt för att jag bara lägger upp photo booth bilder. men en fantastisk sömnighet (som inte är så fantastisk) har slagit rot i min ryggmärg- och fört mina nerver till drömmarnas land. okej! förlåt, jag ska skärpa mig och säga som det är: jag orkar inte hämta, ansluta och föra över bilderna från systekameran. (och då kan jag iofs tillägga att det är ganska osannolikt att jag ens har orkat fotografera med kameran=det finns inga fina bilder=onödigt å hämta den!) men jag ska bli bättre på det. men finns det överhuvudtaget något å fotografera? jag menar, "gå ut och fota lite" KOM IGEN, vad? närbilder på grå is och tunna lager snö på hårda ishögar?
depp.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0