-

jag måste erkänna att jag är faktiskt inte alls särskilt förtjust i marilyn....... men även att jag älskar den här bilden. kanske beror på att hon ser ut lite som vem som helst (fast såklart inte alls.....). idag har jag varit på loppis (och köpt några gamla fakta böcker. från typ 1990. gulligt att se hur överlyckliga forskarna var för "nya" upptäckter som idag är antingen självklara eller stenålders, haha), sedan har jag bakat jordgubbstårta och börjat virka en kanin (fyfan vad mitt tålamod suger. men jag.ska.göra.klart.den.punkt!). nu ska jag ut och övningsköra! så snälla, för er egen säkerhet. befinn er inte på industriområdet den närmaste timmen. OK?! X

Kommentarer
Postat av: Hedvig

guuuuuuuuuud, du är så söt!!! gosh!!!

2011-06-19 @ 23:20:28
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Sv: jo men nu menade jag hur söt du är när du "formulerade" dig i texten!! :-) du skriver alltid så fantabulöst fint, på något sätt! me likey! kram

2011-06-21 @ 10:08:01
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0