godmorgon och sådär va

hej från en surkart. hej från en som inte har sovit FÖR ATT MITT KNÄ GÖR ONT HELA TIDEN. förlåt alla människor i min närvaro. jag vet att jag tjatar. men jag måste säga det igen. (och igen och igen och igen). DET GÖR ONT!!!11! idag ska jag iallafall kolla det (igen) och jag går inte därifrån förrens jag ÅTMINSTONE får samma tabletter som house. nej. skämt åsido. jag vill sova. annars då? jo, annars så är vädret ganska dåligt, jag äter cookies tills jag får ont i magen (nu har jag stoppat in dem i frysen! vet ni hurm ågna det blev?! HA!) och jag lär min bror spanska. hur har ni det? hoppas att allt är bra....................... XXX
ph: olsenanonymous

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför har du ont i knäääet?



.. HAHA; jag tycker jag borde veta om de var amerikaner! Tvivlar på att det är ett amerikanskt recept, ursprungligen ;)

2011-06-14 @ 09:19:16
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0