merdeeeeee

jag avskyr att skämma ut mig, fuck VAD PINSAMT
nej okey. andasssss

well well
imorgon är det barn-vernissage på galleriet. som alla säkert har LÄST I BÅSTADMAGASIN (lol, hur många läser den? seriously?) så har elle kööönst-skuula för baaaarn (treeeeeeeeeeeeevligt, ooooohhhhherreguuud!) och jag är boss2. hähä
moahaha


nej, haha. jag är väldigt snäll och pedagogisk till fem till sjuåringarna! JAG ÄLSKAR (nästan alla) DEM, så galet söta! väldigt kladdigt och så men.. som en av dom säger (obs hon är FEM bast = whaaat?!) :
- det är KONST!

(alla andra ba: DU SKVÄTTER!! DU DROPPAR!! DU... blbalbalbalbalblababatuggtuggtuggtugg)

- jag vet, det är KONST!!

haha
men
nej



jag skall
INTE
inteinteinteinte
bli förskolelärare eller liknande.
OH FIFAN

gud vad jag flummar, men så är det!

nu ska jag skämma ut mig lite till.
(ledtråd: FB-chatt)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxoooooooooooooooooooooooooooooooooo


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha antagligen bara jag som läser båstadmagasin för jag såg det..

miss u :)

2010-07-09 @ 22:07:47
Postat av: linnea

haha!! awi, saknar dig också! puss!

2010-07-13 @ 18:32:26
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0