morten schelde




hello
jag är för tillfället hemma hos mig själv. känns lite konstigt, har bott hos M+M väldigt länge nu pga jobb och så... ehh......det lät inte lite "oj vad jag tror att jag är business-woman nu". det tror jag inte. bara lite.... haha nej.
det är inte alls ett chilla-runt-ha-långtråkigt-sommarlov i år......jävlar i min lilla låda vad fullfart det är! men vi gillar det! (så länge man får lite godis!haha)
på söndag (!!!) åker jag till england! I AM SO NERVOUS YOU CAN´T IMAGINE!!! (wow, vad fina bilder på john lennon på google det blev när man kollar hur "imagine" stavas!!! ps. jag stavade rätt från början, hoho!) nej men..
JAG MÅSTE PACKA
men i am not orking.....
FUCK NU MISSADE JAG BUSSEN
ÅH NEJ
Hallåååååååå?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!? WHAT?

eh....
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0