åh nio a

Nu har jag verkligen inte bloggat på jätte länge.... men what to do när man inte har inspiration? Idag var jag med min finaste klass (som jag inte riktigt vet hur jag ska klara mig utan till hösten) på louisiana. Nästa vecka invaderar vi hjörnered sjukt fett. Åh. Efter hjörnered är det himmelsfärd och sedan är det adios amigos, auf nimmer wieder sehen försrövsskola (jag måste skriva försRÖV. det heter så för mig. det bara gör det. punkt) och det känns bra. Bra bra bra. Men jag vill inte lämna 9a och det känns inte bra. Usch jag som trodde det skulle bli lätt, nä fyfan.
Men nu ska jag inte skriva mer om sådant trams (det kommer ni få nog av de kommande veckorna). Hoppas att ni har det bra allihopa. XXXXXXXXXXXXXX
ph:james jowers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0