T-t-r-r-yckeri!

halloja!

idag har jag minsann lärt mig saker! jag följde med morfar till ett tryckeri i helsingborg för att fotografera tryck-proceduren (?), han ville ha bilder till sin bok (& jag är STOLT för att jag är fotografen isåfall, haha!).
Grejen är den att han gjorde samma sak tre ggr, så jag hade tre timmars tid i en liten tryckeri lokal. Eh. Men Chefen var snäll och gav mig en metall-platta som jag kunde rista in en bild på (med en vass metall-pinne) So I did!
En fin prinssesa ristade jag in, och sen målade vi färg på den och han tryckte plattan ( i en maskin)  på ett papper. Voilá: en prinsessa på ett papper! Lol! Men det var kul & resultatet ser PRO ut! Jag är grym (H)
Okej, man förstår ingenting. men ja.... jag kan visa bilden någon gång så kanske ni fattar.
här är metall plattan iallfall (skratta inte, det är kladd & bara för att ni ska fatta!:c):


sen berättade Chefen att hans son hade ett band! (tänk att jag ALLTID träffar på pappor som har söner som spelar i band, hihi! det här var den fjärde pappan....hoppas att de blir kända (H) höhö!) jag fick två cd skivor av honom, och han lovade att skicka den nyaste när den kom ut. lucky meee-hee! :D

imorgon kommer min swweeetttiiieeeppiiiieee hem! i´ve missed U alot julianabilbana!

kysssssss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0