VAD I SKAFHDEFJKRKDLSJFLJWER

nu är jag förstörd
tokio hotel har jagvetintevad !
shit, jag är helt chokad
okej, här kommer det
TOKIO HOTELS NYA MUSIK ÄR SCHLAGER
JAG DÖR AVLIDER SVIMMAR
jag var tvungen att ringa juliana och klaga lite
nu är mina patet-tårar torkade och vi gick igenom låtarna tillsammans
skrattretande och jävlajävlajävlaskit jag trodde ALDRIG att jag skulle säga det här
I´m over with tokio hotel

~ http://www.youtube.com/watch?v=lpVyW45qcCE&annotation_id=annotation_909297&feature=iv
bättre på tyska än på engelska iallfall, men vad fan har dom tänkt med?

jagdör
hejdå :<

ps. testa jämföra TH och Hilary Duff, samesame but different! buhu ds.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :'''''''<

Kommentarer
Postat av: heidi

hehe, då ska jag få slänga in en elak komentar.



jag tyckte faktiskt den nya var bra :D eheh!

2009-08-25 @ 21:08:49
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0