Vitaste vitt

måste bara visa det här som niotillfem skrev:
http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12436549

så jävla fint, hon lyckas alltid,alltid träffa huvudet på spiken. alltid säga de saker man själv tänker på men inte lyckas skriva ner. exakt varenda gång grejar hon det!


Bara helt något annorlunda
Bibbel-Mats sa att det skulle snöa imorgon!
åh vad jag hoppas att han har rätt!!!!!!!
jag älskar vinter! och hösten också, det är så vackert.

och, jovisst... tänk dig i mars, tycker du fortfaranade om vinter då - sa elle
men JA! jag längtar klart också efter sommaren, men inte efter sverigesommar.
greklandgreklanditalien-sommar!
om man nu får lov att vara kräsen.
men hur som helst, jag tycker faktiskt om vinter/höst bäst.
det kommer jag alltid att göra!

xoxo

ps.jag har sparat lite fina flickr bilder, here we go

  
 
 

& det här kommer från min älskalings tidning bloNde
den där photoshootingen måste vara en av de vackraste någonsin!


Kommentarer
Postat av: heidi

fy vad hon skriver bra, jag blev helt mållös, hon har så rätt :o <3

2009-10-16 @ 17:36:37
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: heidi

sv; yes, det känns kanon!

man känner sej plötsligt lite vuxen när man får ta ansvar för saker och ting, hehe. :)

ha en mysig kväll med papaolii :)

2009-10-16 @ 20:42:33
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: julia (:

jäklar vad fint hon skriver asså ;o

man får tårar i ögonen när man läser texten. <3

2009-10-16 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0