ICH/bin müde

åh

 fyfan vad trött jag är
det är jävligt jobbigt o gå upp 5.20 (var ju inte säker på vilket buss helvete vi skulle ta......vissa killar borde lära sig o svara på sms!) vara nervös på vilken buss man ska ta (plus att det står x antal gymnasieelever i busskuren som kan bevittna mitt fail och mobba mig för all framtid STRESS) ta "fel" buss (!!!!!!!!) för skåneknäpptrafiken kör TVÅ bussar som plockar upp vid VARANNAN busskur (låter helt orimligt?!) åka ensam till ängelholm då mina vänner tagit buss nr.2, sen är det även påfrestande o vara glad och trevlig och intresserad hela dagen på två gymnasieskolor (STRESS!) nåja.
johannes hedberg var iallfall en bra bättre bäst skola tyckte jag/vi. TUR!

jag hoppas (och förmodar) att det blir bättre när resan har blivigt vardag, att gå upp tidigt är nemas problemas.....men resten STRESS!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ph: lolitas.se / jag vet inte. iallafall är det så  jag vill ha min veranda när jag blir stor!!ett!111!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0