KALL/BLÅST/I/HJÄRTAT

hej
jag fryser ihjäl
jävla höst!
jag är inte sugen på någonting. jag vill inte träffa någon. jag vill vara ifred och ensam......men ändå skratta åt någons skämt och ligga i någons varma famn. men inte i vilken jävla någons famn som helst. nej såklart i den jävlens som absolut inte någonsin kommer hålla mig i sin famn. och inte skoja med mig för den delen heller. hemskt kul. så jävla onödigt. varför? varförvarförvarför???? kan man inte få bestämma själv vad man ska vilja? jag vill inte vilja det där!
simon i rymden finns inga känslor sa med huvudet på spiken det enda sanna:
- tjejer blir bara kära i de som inte är kära i dem.
jahadu. faktiskt exakt lika lätt sagt som gjort.
ta er i arslet alla översöta men dumma fjönt killar!!!!!1!111!
MoVH linnea signe frie
ps. jag behöver åka till malmeö, shoppoholicen talar!!, jag behöver nya VARMA kläderrrr.............ds

Kommentarer
Postat av: hedwig

vad fint skrivet!!

2010-10-07 @ 20:51:18
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0