guten morgen

godmorgon!

igår var en superdag!
danmark var himla mysigt, jag & elle åt den godaste biffen, YUM!, åkte scanlines, shoppade på H&M i helsingborg och åt godisgodisgodis.hehe. sen såg vi också världens finaste kavaj, fast den var redan utsåld. buhu:(

imogon åker jag till sthlm, måste packa shiiiiiit, för att gå på mysiga cafe (som 9till5 tipsade om, som jag visade mamma, som mamma tyckte var jättebra, & nu är det planerat. tack 9till5 duärbäst!), spatsera runt i moderna, gå på grönalund (jag har tvingat pappa att åka insane med mig, moaha!), shoppa cheapmonday-jeans och lite annat krams...osv

ikväll är det fotbollsträning, :{ , och sen vet jag inte om det skulle komma hit en liten besökare....om det nu är så att  hon eller jag har tid.haha!

pussochkram linnea

rimsting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0