December 4

Detta blir det första inlägget i december tror jag! Hej!

Efter skolan åkte jag och Juliana tåg till Helsingborg - för att julshoppa
Det gick sådär med shoppingen....... när man inte ska handla - då hittar man tusen saker man vill köpa
men när man måste hitta saker
då finns det ingenting!
mystiskt!

jag köpte iallfall
en fin kjol från älskade HM
världens sötaste halsband, också från HM
ros-örhängen, gissa varifrån? HM!
och sedan lite stuff på lagerhouse - vad avslöjar jag inteee

fyfan vad intressant!

nu ska jag.........
hmm
typ ta egobilder
haha
och försöka lugna ner min bror
han är i extas för att vi kanske ska köpa en ny tv
VILKEN LYCKA
eller något, jag är nog ingen riktig tv människa

IALLFALL
hejdå!
pussar och kramar och trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Anailuj

Ud tsib neim legne!

2009-12-04 @ 23:23:26
Postat av: linnea

dnu ud niem!

2009-12-05 @ 14:21:18
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0