trevlig eftermiddag

hej på er! (er och er.... men någon kanske läser? ;)

idag har jag varit i helsingborg. mamma också. vi åkte till väla, klockan var tio så det var kind of empty ;) det var skööööööööööööööööööönt. jag handlade en pocket bok (som börjar på "a" och slutar på "lice i underlandet") en flanell (?) skjorta och....eh (EHEHEHEHE) ett par löpar byxor samt joggingskor. (inga frågor eller höjda ögonbryn!)
ikväll kommer Elle hit och vi ska myyyyysa med god mat och grym musik. och kanske en snyftig film? haha
nu ska jag åka och handla, i en outfit som min mamma tycker är ful. men det tycker inte jag. grrr

puss linnea!

ps. jag såg brüno igår. eh. den var, hum, inte så bra som jag trodde den skulle vara, och jag rekomenderar den INTE till BARN. right? och inte till vuxna heller...den var nämnligen inte något särskillt.

outfit outfit outfit

boken som bärjade på  boken som bärjade på       en början iallafall! en början iallfall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0