underhåll mig, snälla

idag går nog tiden ovanligt sakta. dagen tar ju aldrig sluuuuuuuuuuuuut!
jag är sjuk, hemma från skolan. och vad 17 gör man hela dagarna?

för trött för att göra någonting vettigt, för pigg för att sova.
varför går det inte någonting bra på tv? ( & vad fan spelar mtv för kass musik nu för tiden?! )

haha, jag har tillochmed försökt att spela sims. ( vartärvärldenpåväg? )

och det värsta:
IMORGON ÄR EN LIKADAN JÄVLA SEG DAG!

men några goda själar piggade upp mig; mamma ropade nerifrån och sa att jag hade fått post.
men det var ingen post-post, utan Juliana och Heidi som hade lämnat en bok på trappan (inte vilken bok som helst, utan en bok om killar - hahaha!) knackat och sprungit därifrån.
sjuka kycklingar är vad ni är, men tack, jag älskar er!

nu ska jag gå och äta mer glass, hadet

Kommentarer
Postat av: heidi.

jag kan då trösta dej med att skoldagen var riktigt riktigt tråkig.

hemsk!



HA!

vi är ju en aning, ja ... som vi är :D

krya :*<3

2009-05-20 @ 21:25:30
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0