vem vill va´dig, när man kan va´mig?


hej kära vänner

idag är jag fit for fight igen.
det är så härligt att orka göra saker!

som att rensa rabatter
som att städa hela mitt rum
som att duscha
som att baka två olika sorters småkakor
aom att gå på picnik med familjen

imorgon ska jag hem till janapanabilbana. lund-trippen blev inte av (& vi kan ta varför en annan gång?) men jag ska sova över där ändå. äntligen prata/se/röra någon beyond detta hushåll thankgod.(ta det inte personligt ma,pa&ti :D)
jag vet inte riktigt vad vi ska göra. antagligen chilla..... och om jag får med henne ut på picnik? let´s see

nu ska jag njuta av torsdagen puss



Kommentarer
Postat av: heidi.

haha, DEJ - min stor-stora idol ofc ♥



HAHA, jag var döende.

så otroligt trött var jag!

men det gick över efter en dags sömn (haha)

puss

2009-05-23 @ 18:15:34
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0