idag...........

..........är det måndag igen
en ny vecka
och hela trettiotvå dagar kvar till jullov
tror jag, något på trettio iallfall.

jag börjar bli trött på det dära som var mysigt innan
att det blir mörkt så fort
att dricka te
att löven är orange-röda
att det är kallt
att man får ha på sig kängor och tjocka jackor
att man får sitta inne när det regnar och slipper ha dåligt samvete för att man "inte är ute i det fina vädret"

men å andra sidan så vill jag inte ha tillbaka sommren heller, usch jag avskyr sommar tror jag. om man nu får lov att göra det.

nej usch jag vet inte
vad deppig jag är
jag ska sluta deppa ner er
f´låt

tycker om er så hemskt mycket kära vänner, alltid!


i wish i was somewere else

Kommentarer
Postat av: juliana

ich hab dich ja so mega-super-extrem-doll-lieb meine beste freudin! Vergiss dass nie! Ich werde immer an deiner seite stehen ( kanske inte om du våltar barack obama , men annars ) und du wirst immer ein ganz ganz ganz grosses stuck von meinen herz sein! tausentundsjärstopp mit liebeumarmungen!

2009-11-16 @ 22:04:25
Postat av: heidi

We can fly to the moon, in a big balloon...

which is filled with pink cupcakes and lemonade.

love u darlin. ♫ ♥

2009-11-18 @ 20:02:53
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0