Im Kino

efter galleriet idag frågade mormor om inte jag ville följa med henne och se på bio! (egentligen skulle hon och mamma gå - but she´s still sick)
jag sa ja!
Vi såg Julie&Julia, en film om matlagning,paris och att bo ovanpå en pizzeria i NYC.
såklart fanns det en ANING djupare handlig än så - trust me
men jag orkar inte berätta den. se den istället - it was cute!
här är en synnerligen tråkig bild, men det är bara så att ni väljer rätt film.



motion har lyst med sin frånvaro idag och jag känner mig degig-seg-lat
inte kul! så imorgon ska jag definitivt röra ordentligt på mig
knäck-kola kokning och rörelsefritt....doesn´t really feels good
anyway..............


xoxo L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0