jag vill ha jag vill ha jag vill ha........

.....jag vill ha en maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac
buhu.....................
jag såg hela videon (http://www.ommwriter.com/) och liksom
aaah, vad underbart!
det ska jag skaffa!

niotillfem säger såhär:
- Ommwriter tar över hela din dataskärm, täcker mail, bloggar, spotifyfönster och irriterande msn-boxar. Istället hamnar du i en liten tyst värld där bara ditt skrivmaskinknatter och något stilla grottdroppliknande ljud hörs. Eller fågelsång om du har lust med det.

MEN NÄR JAG SKA LADDA NER DET.....
vad tror ni ploppar upp då?
Ommwriter Beta is currently only available for the Mac


va!!!!!!!!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


(elle... om du läser det här
- SKICKA HIT DIN MAC!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0