la Saint-Sylvestre....

.....det betyder (förhoppningsvis!) nyårsafton. det låter fint på franska! la Saint-Sylvestre.

Well
nu har jag varit på prao i två dagar. på ålderdomshemmet i grevie. almgården.
FAKTISKT så var det mycket bättre än vad jag hade tänkt mig! lungt och stilla
typ
man blev lite förvånad när man just hade läst tidningen tillsammans med en söt liten tant - diskuterat om den där 100 årige mannen som körde på fel sida på E6:an (han borde ju inte få ha något körkort och tuggtuggtugg) jaja, då var det ämnet avklarat....TRODDE JAG
lilla söta tanten ögnar igenom resten av sidan - & tittar sedan chokat på mig
- MEN! kolla så galet! en HUNDRA årig man kör på FEL sida på motorvägen!! han borde ju INTE få ha något körkort!

jag
tänkte
- vaaaaaaaaaaaaaaaaa......?var hon dement? ojdå. ehehe lilla damen, ja tänk så tokigt det kan bli när man är hundra!

sweet! (ja.... helt klart super hemskt också!buhu)
nu ska jag göra annat
   xoxo




es un old pic of meeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0