ord-stopp/trams

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
idag har varit en mysig dag
skola - went fine
sedan åkte jag hem till shelma, vi pratade och åt nötter i tre timmar-underbart trevligt!!!(jag älskar deras hus btw. AMAZING!)
then home - skrev läsloggen till Sandor/Ida

äh
det är så ointressant
varför händer ingenting i mitt liv?
ssswiiiittchhh - skolans lärare åker iväg på hippieutbildning och yoga-lärare vikarierar isället!
ppppffffhhhuuu - årets första snö!
AAAAAAAAAH - jag vinner arton valfria resor på lotto


i wish

well

jag ska äta en a
p
e
l
s
i
n
nu
adjö

ps. jag var inne o kollade på saltmannen.se för en stund sedan och detta var ju galet gulligt:

Artist: Emmy Köhler

Riktiga texten var:
Att född är herren Jesus krist

Men jag sjöng:
Att född är herren Jesus Kvist

Övriga kommentarer:
Min syster trodde att Jesus hette Kvist i efternamn ett bra tag under dagisåren.

Ålder när felet upptäcktes: 7

Namn: Emmy

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihiiiiiiiihihii
hähä
sämst humor, jotack jag har hört det. men
neeeeeej
det är kuuul


Kommentarer
Postat av: louise g

hej, jag gillar din blogg, hejdå.

2009-11-19 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0