lätt misshandlade ägg och allrengörings mjöl.

jag är imponerad av googles översättningar...
jag ska ha en brunch idag (fast för tillfället är jag ganska mätt efter en halv miljard toffifee!) 
iallfall letade jag efter Pancakes-recept.
vet någon var man får tag i lätt misshandlade ägg?? i´m having a hard time finding one.....

Recipe: Recept:

1 kopp (140 gram) allrengöringsmedel mjöl

2 tsk (7 gram) bakpulver

1 / 4 tesked salt

2 matskedar (28 gram) granulerad vitsocker

1 stort ägg, lätt misshandlat

1 kopp (240 ml) mjölk

2 matskedar (28 gram) osaltat smör, smält

Plus extra smält smör för smörjning pannan.


Kommentarer
Postat av: heidi

sv; DU är snygg linnéa!! ♥

2010-02-26 @ 17:54:21
URL: http://klassonheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0