22 DAYS LEFT - for my birthday!

hej
jag är nog världes sämsta bloggerska. förlåt.
men jag menar. der händer ju ingenting som är värt att blogga om. eller? nej...
liksom hur intressant är det här? NULL
men whatever.
jag kan berätta så mycket som att jag är GALET trött på denna ÖVERSKATTADE snööö
till jul = OKEY
men nu.....hello, grass is calling! green green grass and singing birds.
åh. jag längtar till vår. ajöss blåaläppar, goodbye frusna fingrar, auf nimmerwiedersehen flammiga kinder!
är det verkligen sant att snön ska ligga till april? är det så?

och är det bara jag som tycker att veckorna går LÅNGSAMT? förr försvann dom (som tur va!) blixtsabbt.
-oj,fredag!! liksom... nu är det tvärt om. vaaa fortfarade tisdag?huuuuuuhhhhh

nej vadfan, you do not care, i do not care, we do not care

HEJDÅ!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0