Dagens outfit.....

börjar jag bli en riktig, vanlig blogg-bloggerska nu? snart kan vi ju börja ha frågestunder! HAHA, INTE! (eller liksom, ni (tre st? om ens det?) som läser får hemskt gärna fråga saker heheheh)
nej vad fan, nu börjar en fin tysklands match (som jag inte vet om jag vågar kolla på... hejaheja! hjälphjälp!) MON DIEU!

här kommer iallafall DO bilden, wowohoho!

kofta: noanoa
linne: hm
avklippta jeans: lee
guldhalsband: mamas+mitt (nivet sån man får när man föds typ)


ps. picnik strejkar på denna dator + min är på lagning = oredigerade bilder......













har ni satt på CareChanneln än?


bra!

                                                                                                                                                               xxx

Kommentarer
Postat av: Juliana

Förlat, min careChannel strejkar! Du er en fin chey!! puss!

2010-06-23 @ 23:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0