kallt och blåsigt och du lovade att det skulle bli varmt!

papa och bror är just nu i finaste tyskland och kollar på finaste nationallandslaget.

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh jag-är-inte-avundsjuk!


jag vill ha en kanin....
kolla vad söta: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14124431
men mama tycker det är en dålig ide....jag har nämnligen haft kaniner förr och ja....hm. MEN JAG MENAR JAG ÄR FEMTON NU.... JAG KAN TA HAND OM DOM!! och mata dom och gosa med dom och aaaaaaaaaauuuhhhww..........

och det är fortfarande kallt och fult och blåsigt och halt och blött. buuuuuuuh

och elefanter kan inte hoppa.
och sniglar har sitt könsorgan i skallen.
och när en delfin har ont så stöttar andra delfin-kompisar upp
den skadade delfinen så att den kan andas och jag fattar inte varför inte människor gör likadant med varandra.

äsch
äsch
äsch

xoxo

Kommentarer
Postat av: Juliana

Min mamma trodde inte på ideen att kaninen skulle bajsa i kattlådan, hmm... , eller att den skulle sova i en korg!



hdgdl

2010-03-04 @ 19:49:21
Postat av: linnea

ÅUUHW

inte min heller. asså. DET ÄR FÖR FAN KLART ATT DEN ÄR GOSIG OCH FIN OCH UUUUUUUUUUNDERBAR.



jana...dom har någonting emot kaniner

VAD SKALL VI GÖRA?!

2010-03-05 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0