Ruhe in Frieden

Det kanns som om nagonting har gatt sonder. Inuti.
Du ar borta och det gar sonder inuti mig.
Sak pa sak krossas och faller isar. Mina fotter ar blytunga.
Det spelar ingen roll langre. Att slacka ljuset utan att blunda kanns som ingenting. For vad kan bli varre?
En mardrom mer eller mindre.
Jag vill inte att det har ska handa.
Jag vill se dig igen.
FAN jag kommer aldrig att fa se dig igen!
Jag kan inte forsta, jag vill inte och jag kan inte.
Fan vad det gor ont i halsen.
Av tillbaka hallen grat.
ICH LIEBE DICH OPA, FÜR IMMER UND EVIG. ICH VERMISSE DICH SO DOLL!
BITTE KAN NICHT EIN WUNDER ENTSTEHEN UND EUER AUTO FÄRHT MORGON HUPEND
AUF UNSER GRUNDSTUCK REIN?
es wird nie wieder wie voher. ich weiss.


Kommentarer
Postat av: juliana

ich hab dich so scheiss verdammt lieb und ich verstehe dich. hoffe ich. ich weiss nicht was ich schreiben soll aber, ich bin immer bei dir mein schatz. immer!

2010-05-29 @ 20:23:15
Postat av: linnea

ich glaub du kannst es verstehen... es ist genau so schlimm wie aufjedenfall ich es mir vorgestellt hab...das ist echt son mega scheiss und garnichts GARNICHTS ist wie vorher...ah!

HDGDL du betyder sa hemskt mycket for mig just nu! tack tack tack tack (och foralltid)

2010-05-29 @ 20:37:37
URL: http://gimmefive.blogg.se/
Postat av: juliana

hö´r auf ich weine gleich! HDGDLLLLLLLLL!



bist du noch in deutchland? <3

2010-05-29 @ 22:00:08
Postat av: linnea

haha, sorriii HDGGGGGDDDDL

ja, bis morgen...fahre um CIRKA (du weisst...-.-) 13.30 / 14.00 los!

achmed

Men vetdu?! Idag pa farjan (OBS: klockan var sju pa morgonen!)sa var det massa gubbar som drack ol plus vasin SNAPS omg! klockan SJU?! helt GALET!



love you very much darling

2010-05-29 @ 22:49:22
URL: http://gimmefive.blogg.se/
Postat av: louise gustafsson

linnea, du kommer få se han igen, förr eller senare. jag är 100% säker på det!

tänk på ALLA minnen du har med han! han va en jätte god människa, bra på alla sätt och vis. han är på ett bra ställe nu. jag tror nog att det va detta han ville med tanke på hur han mådde.

detta kommer du aldrig komma över helt, men såren läks lite efter ett tag. du kommer inte alltid känna dig såhär tom.

med mitt stöd, men julianas stöd och alla dina andra fina kompisar och hela din familjs stöd så kommer du klara denna peroden också. det är skitsvårt nu, men till slut kommer du acceptera allt.

linnea, jag älskar dig, och jag kommer stå vid din sida tills du säger till mig att dra! <3

2010-05-30 @ 21:25:10
Postat av: heidi

jag älskar dig vännen och står nu och föralltid vid din sida. i evighet.

att det är ett fucked up life är en underdrift, men fortsätt kämpa - vändpunkten kommer! UNNA DIG massa bra saker och gör saker du mår bra utav, du är värd att må bra. kramar i massor



2010-05-31 @ 02:26:29
URL: http://klassonheidi.blogg.se/
Postat av: linnea

i really love you guys, en miljard tack för att ni finns här <3

2010-05-31 @ 17:23:36
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0