soffanfanfan fan

jag har flyttat...


...till vardagsrummet, ligger konstant i soffan och läser dödsrelikerna igen. det är ett bra tips för övrigt.....om man vill få tiden att försvinna så läser man bara om harry. timmar blir minuter! men nu börjar det bli trist, det tycker kätzchen också. hon kommer och lägger sig på boken hela tiden. och låter pälsen fastna i mitt ansikte. men hon är så söt, omöjligt att säga schasssssssssssssss! nähänä. jag drar mig tillbaka till were i belong. vardagsrummet!


Kommentarer
Postat av: Juliana

kommer duimorgon hun?!?!?!?! till det stora,stora discot?!?!?!?! skulle vi ses innan?!?!?!?!?!? jag saknar dig!!!!! tre hela dagar utan dig är som sol saknar värme!!!!!! nu ska jag ha so!?!?!??!!? puss!!!!!!!!! och krya!!!!!!

2010-11-18 @ 13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0