f+r+e+d+a+g



jez! äntligen freitag!!!! så överjävligt skönt. men det är så galet mycket i skolan som dessvärre gör att jag redan panik stressar inför måndag, utan att få någonting gjort. roligt, hemskt kul! andas in och uuuuuuuuuuuuuut
jag är upprörd över att blogg.se typ KRASHAR..........vad fan håller dom på med? eller kan ni svara på kommentarer och sånt?? inte jag - men tack och hahaha till er allihopa!!!!
önskar att jag fick spela in en sådan här film, skön terapi....slå sönder bilrutor. fan vad fint!
i wish u nice guys a good weekend

ph: från louisiana någongång tror jag....... redigerat har jag gjort.


Kommentarer
Postat av: ...............HEDWIG...................

Sv; Åh vad kul det kanske man ska prova då!? låter kul iallafall! asså kom på en sak om du och juliana ville komma hit till mig nån dag framöver??? typ snacka eller pyssla eller något? kram kram

2010-10-08 @ 22:53:55
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/
Postat av: mostilinis

min favvo :) bra eller hur?! puss

2010-10-11 @ 05:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0