BERLIN

det ar fett chill har.......
har typ gjort alla nervis saker, typ ta tunnelbanan och ga av pa ratt stalle och sannt livsviktigt, nu.... skont som fan
hihi
har precis atit och nu har jag aterigen snott den finfinfinfina macbooken (ah vad jag vill ha en sadan liten fin saaaaakkkk....mama laser du detta????? eller papa? eller nagon som vill vara min basta kompis for all framtid?) blinkblink
jag har traningsvark i mina ben...... dessa, supersnalla, manniskor bor pa sjattevanings helvetet, i en fruktansvartfinfinfinlagenhet (hej mama?papa?nya bastis?) utan hiss!! katastrof for mina sma latmaskben!
nej men det ar verkligen vart trappan. fyfan, Utsikten med stort U har de ocksa...
och btw dar jag praoar......det ar typ darifran fotona fran dar jag ville bo lageheterna kommer....typ jag svar. saaaaaaaa satans finttttttt buHU
jag ar trott igen
wish u guys all the best
kußßßßßßßßßßßßßßßß

Kommentarer
Postat av: louise

nej, låter inte ALLS som linneafries dreaaaaaaaaaam ;)

2010-09-21 @ 22:15:05
Postat av: elle a gabbe

vi bor oxa pa sjatte vaningen utan hiss.... :) <3

2010-09-23 @ 01:49:22
Postat av: linnea

louise: nej inte alls.....haha! ;)



E+G: det finns ju fördelar också, man går ner och upp igen och volia: dagliga motionen CHECK.

haha!1



POK<3

2010-09-25 @ 17:28:41
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0