idag är idag



hej,
(skrev nästan hej "allihopa" haha!LOL)

jag har varit hejdlöst aktiv idag! typ världes nyaste IKEA   =check!
det var stort och restaurangen var synnerligen...modern. haha, det fanns faktiskt små trevånings vagnar så att man slipper bära brickorna.....smart
(fast ganska krångligt att få ut brickan igen, speciellt när den är full med tallrikar o glas o shit. mhm.........)

jag gick in på veeeeeeeeeeela också. och handlade på
tadam
ttaaddaamm
ginatricot!
vad händer med världen????????

nej, skojar (inte)!
men jeansskjortan var faktiskt snygg ;)
jag hade faktiskt spanat in den på neeetet redan innan (ganska smart faktiskt, om man inte står ut med åh-så-dålig techno musik och fjortis brudar i mer än tio minuter ;) hehe

imorgon fyller min madre 40 och på torsdag
åker
vi
typhem!
till ger ger germany <3

i do like that faaaact!

bighug
linnea☮frie

ph: me and tom -97?


Kommentarer
Postat av: hedwig

2010-09-13 @ 12:19:35
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/
Postat av: hedwig

ha det så bra! hälsa från mig! :D

2010-09-13 @ 12:20:34
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0