NO SNOW/RAINY DAYS ARE WELCOME

hej allihopa eller ja..... hej till dig som råkade hitta hit typ
idag är mycket bättre än igår, idag har jag normala prov jag faktiskt kan plugga till och utomhus verkar regnet vara på god väg att utplåna de sista, envisaste isytorna. jaaa säger vi som vill ha sol och värme och bara ben.
mitt golv är sedan igår även rent och fräscht vilket jag firar med att ha en pluggstund (ja som ni märker går det väldigt bra!) och har lagt böcker all over the floor. should go back to it maybe.
fet kram
ph: by françois-marie banier

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jag vet hur det känns! När man är van vid att sitta vid en dator får man typ kramp efter 5 minuter när man skriver för hand.



Hah, du har nog rätt i det ^^ Och de flesta känner som dig och Meryn, det är liksom "standard" bland anorektiker. Alla tror att de är så tjocka och inte kommer få hjälp ;)

2011-02-10 @ 17:23:37
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Felicia

JAG SKREV MED KRÖNIKA :D

2011-02-10 @ 17:53:45
URL: http://ananasjuicen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0