´bout me

Första kärleken?
åh, bill kaulitz!

favorittspråk?
franska och tyska för att det är så roligt att prata

favoritkaraktär/person från världslitteraturen?
värdslitteratur? näää! HARRY POTTER!

favoritrum?
ett som är fyllt med växter

favorit plats för att läsa böcker?
i ett lagom varmt rum, under ett duntäcke och viktiga saker inom räckhåll, så man slipper resa på sig.

favoritfärg?
fy vad svårt. när det gäller kläder är det iallfall grått!

favoritmålare / målning?
det finns många jag fascineras av... men speciellt Alberto Giacomettis statyer!


favoritsaker att samla på?
skrivböcker!

favoritblomma?
blåregn (wisteria sinensis)

Favoritdoft?
marc jacobs - daisy

om du ska få en medalj för något just nu, vad skulle det vara?
jag vill inte ha medalj!

favoritsmak?
fikon tillsammans med mörkchoklad typ

Det första du tänker på när jag säger ”röd”?
blod (USCH!)

Natt eller dag?
dag...... och natt......nej dag. fast nää... jag vet inte.

favoritskurk?
SEVERUS SNAPE <3

Tält eller motell?
motell! hatar tält!

favoritinstrument?
piano, fast jag vill fan lära mig munspel!

åska eller blixtnedslag?
åska

te eller kaffe?
grönt te

vin eller öl?
vin!

citron eller lime?
citron

Måndag eller fredag?
fredag! fast måndag när man har lov <3

Februari eller december?
februari för att jag fyller år. december för julen

hattar eller halsdukar?
SOLHATT

regn eller solsken?
åh, båda!

spiderman eller superman?
spiderman <3

katter eller hundar?
katter

glass eller sorbet?
sorbet

favoritkarusell?
frittfall<3

vad är initialerna på den person du senast kysste?
NP

vilket karaktärsdrag hos andra är du ofta svartsjuk på?
att kunna känna sig säker i sig själv! våga tro på att man kan vara omtyckt för den man är.

om du kunde flyga, var skulle du flyga först?
olika beroende på årstiden. just nu sydafrika för att det är lagom varmt och för att jag alltid har velat åka till afrika!

har du någonsin vunnit en medalj eller pris?
från fotbolls och friidrotts tiderna har jag många priser!

vad är din hemliga dröm?
den kan jag ju inte säga. då är den ju inte hemlig. 

favoritårstid?
vintern, sommaren utomlands.

vad är din största kärlek?
familjen

favoritvaluta?
euro är praktiskt. men dollarn för att den är låg hihi

Favoritplanet?
mars!!!!1!!1

favoritgodis?
SURA godisar som är blivit lite hårda när de legat för länge i lösgodis hyllan.  (och mörk choklad!)

favoritnamn som inte är ditt eget?
märta och finn

favoritvarelse från havet?
valar och delfiner

favoritstad?
hamburg <3

flyg eller bil?
flyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0